8 korakov do mednarodne prepoznavnosti podjetja

14
Koraki do mednarodne prepoznavnosti podjetja

Resno podjetje vedno stremi k večji prepoznavnosti svoje blagovne znamke ter izdelkov ali storitev, ki jih trži. Odvisno od poslovnega načrta se akcije v zvezi s tem odvijajo zgolj na domačem trgu, lahko pa tudi v tujini. Podjetje, ki želi priti do mednarodne prepoznavnosti, mora izpolniti kar nekaj pogojev.

Tokrat ne govorimo o zakonskih pogojih, pač pa o nujnih korakih, ki jih je potrebno narediti, da se pojavimo na tujem trgu kot resen in kredibilen partner. Tokrat smo za vas pripravili kar osem tovrstnih korakov, ki jim je dobro in pametno slediti.

1. Postanite #1 na domačem trgu

Če želite s podjetjem uspeti v tujini, morate najprej uspeti doma. To pomeni, da v svoji branži nesporno zasedete sam vrh pred konkurenco, kar bo za vaše podjetje izvrstna popotnica pred vstopom na tuje trge.

2. Pripravite spletno stran za tuje trge

Večkrat ste verjetno že zasledili, da mora imeti vsako resno podjetje svojo spletno stran, ki mora biti kvalitetna in pregledna. Ko pa govorimo o preboju na tuje trge, je jasno, da mora biti takšna stran postavljena tudi v tujih jezikih.

Nemška spletna stran Kovinc d.o.o.
Primer dobre prakse: spletna stran v nemškem jeziku (Kovinc d.o.o.)

Nekateri se držijo zgolj angleškega, kot nek splošen izhod, a v resnici boste zmagali, če se boste predstavili v jeziku države, kamor plasirate svoje podjetje. V tem primeru velja izpostaviti dober primer zelo uspešnega podjetja Kovinc d.o.o. in njihove spletne strani www.kovinc.de, ki stranke in partnerje v Nemčiji nagovarja v njihovem jeziku.

3. Izpostavite svoje prednosti, reference in dosežke

Če želite tujim trgom sporočiti, v čem tiči vrednost vašega podjetja, morate vsekakor izpostaviti svoje preteklo delo in dosežke, ki govorijo sami zase. V ta namen na spletni strani obvezno uredite prostor ali podstran z referencami. Povejte tudi, kaj so vaše prednosti pred ostalimi podjetji, in prepričajte trg, da ste zanje najboljša izbira.

4. Poiščite zaupanja vredne poslovne partnerje

Naslednji pomemben korak do mednarodne prepoznavnosti podjetja naj bo iskanje ustreznih poslovnih partnerjev. Na ta način boste trgu poslali jasno sporočilo, in sicer da sodelujete le z najboljšimi zato, da so na koncu vaše storitve in izdelki najboljši.

5. Bodite aktivni na socialnih omrežjih

Svet je šel naprej in mi z njimi. Danes je praktično vse digitalizirano in na spletu, kjer se nahajajo tudi vaše bodoče stranke. Bodite aktivni na socialnih omrežjih, še posebej na tistih, za katere je znano, da združujejo osebe, ki ustrezajo profilu vaše stranke.

Bodite ažurni, objavljajte novice in sporočite vse pomembne informacije. Če za to nimate časa, zaposlite specialista za socialna omrežja ali najemite zunanjo spletno agencijo.

6. Brez spletnega oglaševanja ne bo šlo

Res je. Spletno oglaševanje je danes osnova vsega in vsakega posla. Ker se informacije iščejo na spletu, je jasno, da boste tam tudi uspešno prestregli svoje stranke. Ponudite jim prave informacije in jih privabite k nadaljnjemu raziskovanju na vaši spletni strani.

Oglašujte na Googlu, na socialnih omrežjih in na spletnih straneh s sorodno vsebino. Pred pričetkom oglaševanja vedno dobro preverite trg, analizirajte in tudi spremljajte rezultate. Le tako boste lahko na koncu oglaševalske akcije prilagodili v tej meri, da bodo zares uspešne.

7. Ne pozabite na mailing akcije

Menite, da mailing ni za vas? Napaka! E-poštna promocija je še vedno eden ključnih načinov promocije za uspešno prodajo v podjetju. Skrbno zbirajte naslove in pri tem ne pozabite upoštevati odredbe GDPR, sicer naslovov ne boste smeli uporabljati. Planirajte svoje kampanje in pošiljajte zgolj kvalitetne vsebine ob pravem času. Lahko gre za akcije, prodajo ali pa zgolj zadnje novice.

8. Ves čas vlagajte v znanje in razvoj

Če se v podjetju pokažejo rezultati in je vodstvo z njimi tako zadovoljno, da zaspi, se kaj hitro pripeti, da jih konkurenca prehiti po levi in desni. Povratek v tekmo je tako praktično nemogoč. Ves čas vztrajajte na razvoju, iščite nove in boljše rešitve ter vlagajte v izobraževanje zaposlenih. Krepko se vam bo obrestovalo.

DELI
Vas pritegnejo zanimivi prispevki? Radi vsrkavate novo znanje in ste vedno veseli koristnega nasveta? V tem primeru bo spletni portal Klika.si za vas kot nalašč, saj stremimo h kakovosti, koristnosti in uporabnosti objavljenih vsebin. Prepričani smo, da boste našli veliko prispevkov, ki vam bodo tako ali drugače v pomoč.